lördag 4 juni 2011

The big apple!

Har njutit av ännu en dag i city med min mamma och Kristian. Denna dagen kan sammanfattas i mycket lyx! Fin dag måste jag säga med massa fin shopping, trerättersmiddag på "The view" med utsikt över hela Manhattan, och sist men inte minst så avslutades kvällen på Broadway med mamma mia show! Blev helt förtrollad av showen, helt otroligt bra. Gå och se för er som får tid över!! :)
I min lilla hemort Bellmore <3


Så fina på väg till middag!

Jag chillade lite på en röd stol på Timan. Kan fortfarande inte förstå att denna staden är på riktigt.

En god drink till en början med på The view!
Middagen i sin enkelhet. (underifrån och upp, haha fail).
Lite av utsikten på våra varv runt. Restaurangen snurrar och tar 1 timme för att åka ett varv. Vi hann med två under vår middag så det var väldigt fint!
Man fick en servett där man kunde läsa vilka byggnader man såg runt om sig. Ballt!
Något fel är det ju på denna familjen <3

Jag och min älskade mor <3

Fint avslut på en fin dag!
From New York with love!
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Ååååååååååå jag vill tillbaks!!!!! :(
    24 dagar för många kvar!

    SvaraRadera
  2. vad snygg mamma är! vad snygga ni är tillsammans på time square! haha

    SvaraRadera