söndag 1 maj 2011

Valborg!

Okej, som sagt innan så spenderades helgen hemma hos Sofia med finaste tjejern!Detta är Sofia och Sigrid i Sofias rum lördag morgon. Sofias slingor sitter i och vi förbereder oss för att åka till IKEA och handla lite. Blev även lite shopping på mallet (köpte armband och örhängen).

På kvällen sattes grillen igång och resten av tjejerna började droppa in. Detta är då lilla jag med mobilen på sin rätta plats, i min hand (smsar med min kärlek som vanligt <3)

Här har vi några av hjältarna! Fina och hungriga på grillat!

Här har vi årets första riktiga middag! Grillat kött, bearnaise sås, sallad och potatisgratäng. OMG säger jag bara. Så gott att jag smälter. "Äter du sås med kött Sandra?" Svar: "JA! Amerikaner vet inte hur man äter sås!"

Söta flickor samlade runt matbordet!

Blev lite beer pong/flip a cup. Super laget vs. A-laget. Tänker inte berätta vilka som vann. Men mitt lag var bäst i alla fall! Go S!

Seger rop, haha. Så fint.

Här har vi hela fina ligan samlade runt spelplanen. Så fina är ni <3

Natten spenderades på Nikki Beach - Scandinavian party. Var riktigt fin kväll. Tack tjejer <3

Väl hemma igen. Jag och siggan utanför huset på morgonen närmare sju. Ångest att solen redan gått upp. Men är det sommar så är det! Love it.

Nu är det bra.
Fred ut!
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar