onsdag 18 maj 2011

LL (LOL LISTA).

Har nog aldrig i mitt liv gjort en lista, så eftersom att alla andra gör det så ska jag också falla för grupptrycket nu ;)


Vad lyssnar du på: Lucky - Jason Mraz & Collbie Caillat.

Du mår bäst när: Jag har något att göra.

Kärlek är: Det finaste jag varit med om! Kärlek är FANTASTISKT!

Sist du grät var: För att jag saknar min käraste :'(

Vad har du druckit idag: Pink lemonade, vatten och grönt te.

Vad var det senaste du åt: Choklad... "/

Vad var det senaste du köpte: Säkert kläder..

Vad ville du bli när du var liten: Astronaut. 

Bästa saken som hände dig förra sommaren: Jag flyttade till New York! Kan nog sätta det på listan "Bästa saken som hänt i ditt liv"

Fem snacks du gillar: Lakrits, pink lemonade, kettle corn popcorn, chips och brownies (dock inte amerikanska URK!). 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut! Jag och Johan är levande bevis på att det är ett faktum!

Trivs du med ditt jobb: Kunde inte fått ett bättre! :D

Vad ser du om du tittar till höger: För mycket kläder och skor...

Vad gör dig glad just nu: Ett skypesamtal från min Johan <3

Kläder just nu: Vågar jag ens berätta om min udda kombination med PINK mjukisbyxor + en söt topp från Forever 21 + en oversize cardigan. Inte smickrande kan jag lova!

Sommarplaner: Mycket kul står på schemat. DC nu till helgen. Besök av mamma och Kristian. En weekend på en skola. Sky-diving Besök av Fredde. Resa till Karibien. Resa till California. Resa HEM! Plus massa bad i poolen, massa timmar på stranden, i New York och med vännerna!

Är du kär: Behöver jag ens svara på den frågan? JAAA! Högt upp över öronen kär är jag! 

Önskar du att du bodde någon annanstans? Med min Johan i en fin lägenhet, men svårt att säga att jag hellre bodde någon annanstans när jag bor i New York. Så svaret får bli i New York med Johan! <3

1 kommentar:

  1. Glöm inte midsommar i batterypark på sommarplaner!!! :D<3<3

    SvaraRadera