onsdag 25 maj 2011

Jag undrar vad som händer i vår del av stan

Detta är till alla er där hemma.. Jag saknar er så otroligt mycket idag att jag inte riktigt vet vad jag ska göra av mig själv. Vi har det helt fantastiskt fint här, jätte varmt och somrigt. Tror det är det som får mig att sakna er. Ni är delen av allt mitt fina där hemma. Livet är inte perfekt, livet är inte fint utan er. 

I MISS YOU <3








Inget är samma utan er. Jag saknar er och jag saknar livet där hemma jättemycket...

With love
-Sandra

5 kommentarer:

  1. Sandra snutten, vi saknar dig med! Men du här är det 8 grader just nu och mulet!! Inget att sakna. Förresten så är du ju snart hemma igen. Pusss

    SvaraRadera
  2. Saknar dig också jättemycket och nästa vecka kommer vi till dig! Puss

    SvaraRadera
  3. Snuttipluttan saknar dig med <3

    SvaraRadera
  4. Ibland är det ganska okej med 8 grader faktiskt. Sverige är fint ändå.

    Jag saknar er och kommer gråta floder när jag ser er igen!! <3

    SvaraRadera