onsdag 11 maj 2011

Jack's b-day!

Jag och Jack hade en liten speciell dag idag för honom och gjorde saker som han gillar. Jag var världens bästa au pair (som vanligt) och hämtade upp honom på skolan, åkte till Donken eftersom att det var där han ville äta sin födelsedags lunch! Efter lunchen åkte vi hem, hämtade cykeln och cyklade runt i området lite innan det blev dags att cykla till godisbutiken för lite godis.

Blev BBQ på kvällen med lite större del av familjen och sedan tårta och presentöppning!! :D Det var fint. Sjukt god tårta, så jag frossade lite...

Sofia och hennes kompis Parvin kom på tårta också. Sedan tog vi oss till Wantagh (2 min från mig) till ett jättesött lite café (FÖRSTA RIKTIGA CAFÉT JAG VARIT PÅ I USA!!! OMG). Kändes som hemma verkligen. Jättegulligt var det!!!

Sofia baby <3 De hade soffor och grejer. Var verkligen hur gulligt som helst!

De hade till och med live musik, helt otroligt mysigt. Johan! Detta är ett ställe vi borde ha besökt!!!

Love
-Sandra

1 kommentar:

  1. Åååhhh Sandra ! Gud så mysigt !! Önskar vi kände till fiket när jag bodde där <3

    SvaraRadera