lördag 28 maj 2011

Invigning av dom tre S:en,

Klagar inte efter denna perfekta dagen på stranden! Vaknade upp ganska tidigt och blev körd ner till Long Beach. Mötte upp Siggan och hennes så kallade nya kille. Vi käkade frukost på något mysigt café och drog oss sedan ner på beachen. Han tog mig även ut på vågorna och upp på surfbrädan! Sjukt ballt var det! En dream come true måste jag säga. Ni som känner mig vet att det är något jag har velat göra hela mitt liv. Så i slutet av sommaren så kommer jag vara ett proffs ;) Nu när vi har kontakter och grejer haha!
Siggan på cafét.

Sjukaste att folk kan bo såhär. Som ett hotell med pool och grejer. PRECIS på stranden. Helt skadat. Nice var det. Någonstans att hänga i sommar i alla fall ;)
Jag tränar lite upphopp. Var grymt bra i vattnet faktiskt. Jag har tydligen rätta teknikerna för att kunna blir bra! :D Paddla var jag grym på i alla fall!

Resten av ligan kom lite senare och hängde ett tag.

Nu börjar klockan närma sig sex och det är dags att hoppa in i duschen för att göra sig redo för kvällens äventyr på Manhattan! Hörde något om en kryssning runt Manhattan. Det blir sweet!

See you tonight suckers!
Love
-Sandra

1 kommentar:

  1. haha för det första, han är INTE min kille!
    För det andra gillar jag starkt valkarna jag fick på bilden! Sjukt snyggt ju ;)

    SvaraRadera