måndag 9 maj 2011

I'm coming home!

Jag är helt stum. Ska jag vara skratta eller gråta. Jag vill hem, men samtidigt inte. Gråter när jag tänker på att lämna, ler när jag tänker på att jag ska hem. Det är svårt att veta hur jag känner. Det är jobbigt men känns bra. Usch. Det är svårt.


Så jag har valt mina tre datum då Cultural Care kan boka ett flyg hem till Sverige för mig. Så jag kommer komma hem någon gång under dagarna 5, 6 eller 7 September. Så se fram emot att träffa mig då!

Saknar er där hemma och tänker väldigt mycket på er alla nu!
Love
-Sandra

3 kommentarer:

  1. Ska bli skönt att få hem dig igen! Puss

    SvaraRadera
  2. Helt underbart ska det bli !! Vi längtar efter dig prinsessan <3

    SvaraRadera
  3. saknar dig med Sandris, känns bra att du är tillbaka på svensk mark snart.

    SvaraRadera