torsdag 19 maj 2011

I'm a classy little lady

För att förklara rubriken så är detta vad mitt söta värdbarn Emily kallar mig. Även Jacks har skaffat sig ett nya smeknamn på mig, Sendra Camendra. (Han kallar mig alltid annars för Seeeendra, ganska sött:*).

Jag leker med "The shitter". Så otroligt söt men ändå äcklig och ful. Haha. Jag hatar hundar och detta är vad jag får stå ut med varje dag ;) Tror hon vet om att jag ogillar henne ;) Stackars Bella!

OMG! Jag skojar inte när jag säger att detta var något av det mest fantastiska jag druckit i mitt liv!!! :O Tror inte det var så bra att jag smakade på den, kommer ju bli min nya drog... 400 kalorier bara sådär. Men OMG så värt det. Något ni måste testa vänner! Lovely!

Träffade min underbara älskade Sofia idag efter ett långt uppehåll eftersom att hennes kompis Parvin har varit här på besök. Var så underbart att träffas igen och bara snacka massa skit som bara vi kan!! <3 Så som jag har saknat det. Detta var verkligen välbehövligt. Nu har vi även en hel helg i DC att se fram emot! :D YAY!

Love
-Sandra

3 kommentarer:

  1. Namnet på nya drogen då? :p

    SvaraRadera
  2. Cinnamon Dolce Crème Frappuccino!!!! Du måste testa den! Det är något du hade gillat for sure!!

    SvaraRadera
  3. Får väl gört när jag svänger förbi nästa månad. :)

    SvaraRadera