onsdag 4 maj 2011

Funderingar just nu:

1. Varför kan inte tiden gå fortare så de 92 dagar tills jag får pussa på min man igen försvinner?

2. Varför börjar få ångest för att åka hem igen?

3. Kommer allt vara som vanligt i september eller kommer allt vara upp och ner?

4. Varför är jag hungrig HELA tiden? Vill bara trycka i allt jag ser, till och med om jag vet om att det är äckligt? Typ som korv och Hershey's kisses? EUW!

5. Varför regnar det?

Såhär känner jag mig just nu. JUST DET! Se hur jag har det. Allt är snurrigt, så här får ni se mig med vad-jag-nu-har-i-munnen (glass).

Fred
-Sandra

3 kommentarer:

  1. Välkommen till klubben.
    Sugen på skräpmat, godis och läsk som fan efter jag kommit hem.
    Var inge problem förut. :(

    SvaraRadera
  2. Wtf ? Hahaha sjukaste inlägget ever xD

    SvaraRadera
  3. Hej Sandra,

    Försökte hitta någon mailadress till dig men hittade ingen. Så jag provar här:)

    Jag driver en sajt som heter Morsan o Farsan på nätet (www.morsanofarsan.se), som riktar sig till unga som ska flytta hemifrån. Vi samlar all information man kan tänkas behöva - försäkringar, studietips, hushållstips osv.

    Under fliken KOLL gör vi intervjuer med personer som på något sätt kan inspirera vår målgrupp, och det var här jag tänkte att vi kanske skulle kunna intervjua dig om livet som au-pair i USA?

    Du kan väl maila mig? :) emelie@morsanofarsan.se


    Vänliga hälsningar,
    Emelie

    SvaraRadera