fredag 6 maj 2011

Familjedag!

Igår hade jag världens finaste dag med min värdfamilj och mina värdbarn! Började eftermiddagen med picknick på baksidan med barnen, sjukt mysigt. Så gulliga är dom <3
 
Här är jag vid picknicken på vår baksida!

Matt lekte lite, så gullig <3

 Jackisen <3

På kvällen gick jag och min värdfamilj ut och åt på någon restaurang. Efter det gick vi hem och så gjorde klubbor för Emmys communion. Sofia kom och hjälpte till så det gick lite fortare. Tog väl några timmar att göra alla. Men det var hur mysigt som helst. Blev massa prat om massa spännande saker, haha. Tjejer alltså ;)

Här ser ni hur dom ser ut när dom är färdiga! :D Så fina verkligen! Kommer bli perfekt på lördag!

Lots of love
-Sandra

1 kommentar:

  1. Hej Sandra!
    Jag heter Charlotte och försöker hjälpa en bekant, Tessan, att hitta en au pair-familj i NYC. Råkade hitta din fina blogg och undrar om du har några tips eller rent av några kontakter med en bra familj? Tessan tar snart studenten och fyller 19 i höst. Hon är en glad, roliga och ansvarstagande tjej.
    Mejla gärna mig om du har några bra förslag!
    cdefaire@hotmail.com

    Ha det gott!

    /Charlotte

    SvaraRadera