söndag 8 maj 2011

Emmys stora dag!

Här sitter jag och Emily i bilen på väg till kyrkan för hennes communion.

Hon var vackrast u hela kyrkan! Såg ut som hon skulle gifta sig! Helt otroligt vacker är hon <3

Här är hon och hela familjen samlade utanför kyrkan!

Jag, Sofia och Emily hemma hos oss innan vi ska på festen på kvällen :)

Oj, just det ja! För er som missade så var det min värdpappas första communion också haha!

Jag och Emily med tårtan!

En riktigt fin dag. Så lyckat och vackert! Det bjöds på fööööör mycket mat. Var fem måltider vi fick sitta och trycka i oss! Helt otroligt att folk faktiskt fick i sig allt. Men det var gott och jättefint.

Blev hemma sent på kvällen igen. Barnen var väldigt trötta så de sov nog länge idag!

Lots of love
-Sandra

1 kommentar:

  1. Vad är communion? (kan du svara i ett inlägg, för jag glömmer alltid kolla svar på kommenterar i kommentarsfält haha)

    SvaraRadera