måndag 2 maj 2011

Dags att tänka på hemgång!

Fick precis ett litet mejl från Cultural care där dessa två meningarna stod: 


"We hope that you are enjoying your year in the United States! It is time to start thinking about your return home" 

Detta betyder att det är dags för mig att tänka på hemgång och jag ska innan den 16 maj välja tre datum som jag kan tänka mig att åka hem på. Då är ju den stora frågan; Ska jag åka hem i augusti när jag slutat jobba? Eller; Ska jag resa i september? Det är ju lätt att åka hem i augusti. Men jag vill resa i september på samma gång. Men har ingen att resa med. Så är det någon där ute som är ledig i september och har ett sug att resa runt lite här i USA med mig?



Hjälp så tiden har gått fort. Redan dags att åka hem snart ju :(... Ångest. Hur är det att vara svensk? Jag tror jag har glömt! 


Love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. kom hem bara, okej. vill kunna tänka: "undra om sandra är hemma" när jag är påväg hem från skolan. brukade alltid tänka det, tills svaret i mitt huvud blev "nä, juste. hon är på andra sidan jorden". men kom hem så att jag kan störa mig på dig varje dag igen! <3

    SvaraRadera
  2. Haha, förstår att du saknar att ha någon att störa dig på, jag är ganska störig trots allt. Tror faktiskt inte du kommer tycka jag är så störig när jag kommer hem. Jag är ganska normal nu igen.

    SvaraRadera