onsdag 18 maj 2011

Cinnamon Dolce Crème Frappuccino

Sitter inne på Starbucks hemsida och seriöst DRÖMMER mig bort till alla de goda sakerna de har. Detta är något jag upptäckte i mitt lilla drömmande: 

Cinnamon Dolce Crème Frappuccino® Blended Beverage

"A creamy blend of milk, sweet cinnamon flavored syrup and ice. Topped with sweetened whipped cream and cinnamon sprinkles" 


Behöver jag säga annat än "JAG VILL HA NU!" För att ni ska förstå? Omg så god den låter. Kanske blir jag och Starbucks själva på en dejt ikväll?

Love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Men herre Gud vilken kaffe :O ! Ibland önskar man att man bodde kvar i staterna ..

    SvaraRadera
  2. Det är nog inte ens kaffe i denna baby! :O Ännu bättre för dig!! Alltså om inte dom gör det själva så kommer jag fan ta och öppna en SB i sverige :O Och en CVS, Target, Marshalls och allt det där andra braiga!

    SvaraRadera