fredag 6 maj 2011

3 barns mamman är på g!

Sjukaste besöket på frisören med barnen idag :O En man som kom fram till mig och ville sälja mig någon form av "spara pengar för barnen att gå på college". När han hade fått prata på ett tag och gav mig luft att säga något klämmer jag ur mig att barnen inte är mina. WTF liksom!!! Ofta jag kan ha tre barn som är såhär gamla :O

Sedan var det en annan kille där som trodde Jack var mitt barn och att jag var syster med Rachel. Han var någon form av promoter i city som ville ha med mig på klubbarna där inne. Jag fattar inte vad som händer. Men det var ganska kul. Sedan blev jag bästis med de tre killarna som jobbade där. Jävla blattar var vad dom var. Fick mig ett gott skratt i bilen hem!
Jag och Jack ska tydligen vara ganska lika, haha. Gullig är han! Kommer sakna honom så mycket :( Och dom andra också såklart!! <3

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar