söndag 3 april 2011

Tankar i tiden...

Allt jag har gjort idag är pratat med Johan, läst bloggar och kollat på Bröderna lejonhjärta! Kollade på Rasmus på luffen igår. Astrid Lindgren är så grymt bra!

Saknar min man väldigt mycket. Önskar att sommaren kunde gå fort. Men samtidigt vill jag stanna i den föralltid! Vill ju inte att detta året ska vara över, även om jag många gånger kanske råkar vräka ur mig det.. Så är det inte i alla fall. Jag älskar det här och vill helst vara här förevigt. Men så kommer det ju inte bli. Så får göra det bästa av situationen och njuta så mycket jag kan av att vara här.

Sommaren för tre år sedan

Fyller 20 om 2 veckor. Gud, är det verkligen 20 jag fyller! Fyllde inte jag 18 för bara några dagar sedan. Tiden går verkligen för fort. Tror jag börjar få 20 årskris!!! Är det normalt? Känner att tiden går för fort. Sommaren för tre år sedan liksom? Det var ju nyss. Jag var smal, brun och snygg då. Vill ha sommar nu och bli smal igen och vara snygg. Så ska det bli. Kör på "Slim-fast" nu och om två veckor blir det solning i Miami!

Jag saknar livet. Mycket fina saker jag varit med om när jag kollar genom gamla bilder. Önskar att någon kunde göra en livsresumé åt mig med bilder och text om allt jag varit med om och gjort. Så fint det hade varit!

Love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. man kan ju undra vem mongot i bakgrunden är. det är inte jag i alla fall!!!!

    SvaraRadera
  2. HAHAHA. Mongo på riktigt faktiskt <3 Söt

    SvaraRadera