torsdag 21 april 2011

"Surprise!"

Hej alla glada!

Nu har Sandras frånvaro från sin blogg varit rekordlång och jag anar nästan demonstrationer på Göteborgs gator!

Men var lugna! trots en resa som redan nu innehåller tillräckligt med händelser för att få er blodtörstiga bloggläsare att börja tugga på skärmen så får ni vänta tills nästa vecka med att veta vad som hänt! jag kan ju inte ta bloggerskans smaskigaste bloggämnen ifrån henne, eller hur? nej som pojkvän ser jag det som min alldeles egna speciellla uppgift att bara se till att ni finns kvar! Genom att ordbajsa lite och eventuellt höja era förväntningar på drottningens återkomst till detta tempel av vardagligt äventyr!

Jag skypade med Sandra inatt, klockan typ 05.00 ringde hon mig på skype (jag avslöjar att en av hennes vänninor har dator med sig) och vi hade en superfin diskussion! hon är lite bränd, men är duktig med solkrämen så hon har inte BRÄNT sig, utan bara bränt sig lite . hänger ni med ? testa säga meningen "Hon har BRÄNT sig" med kraften på hela ordet "bränt". Och sen testar ni säga "hon har bränt sig" med ett leende, lite mer avslappnat. då märker ni att den senare meningen är lite mildare, inte så farlig som den första. Hur som helst, nu när vi rätat ut frågetecknet hur mycket hon bränt sig, så fortsätter jag berätta att igår firade jag min födelsedag! jag fyller år den 20 Maj, men jag är inte hemma då. Nej då står jag och vaktar drottningholms slott! så vi hade släkt och vänner över igår.
så där ! nu fick ni lite att läsa i alla fall, stay tuned!


Det här är min födelsedagspresent från min mor och Henrik!
TACK <3


/Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar