tisdag 12 april 2011

Sofias bilder

Här kommer lite bilder som jag snattade från Sofia igår ;) Lite smått och gått från de senste månaderna helt enkelt!

Såhär ser jag ut när jag kör bil, trots att det är superduper förbjudet att prata i telefon eller smsa när man kör bil här. Så kan jag inte vänta med att svara på mina sms tills bilen står still! Kommer åka fast en vacker dag!

Amerikas bästa au pair gungar barnet hehe. Älskar min stil, hur jag står haha. Så det ska vara ;)

Många utekvällar med grymma vänner. Jag och Fialia någon gång på Nikki Beach! Sweet.

Många dagar inne i city och en hel del påsar med nya kläder åker med hem på tåget.
Jag och bästa pojkvännen. Leker såklart som de små barnen vi är :* Här är vi uppe i en koja hemma hos Sofia. Är faktiskt inte vuxen riktgit än. Undra när man blir det. 20 kanske? Omg, då har jag bara några dagar kvar som barn!!! Någon som vill leka?

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar