onsdag 6 april 2011

Slim-Fast

Okej, detta är den dieten jag går på. Fick en fråga om att berätta om den så här kommer en liten beskrivning:

Det man ska äta under en dag är två shakes (Slim-Fast), ett mål som är under 500 kalorier (middag eller lunch äter jag). Utöver detta så får man lov att äta deras egna "kalirobarer" på 100 kalorier, frukt eller grönsaker.

Känner redan att det har funkat bra och det går även bra för mina vänner! Så kan nog rekommendera detta än så länge, men vi får se om vi ser något resultat på mig.

Man blandar "drinken" med mjölk men idag ska jag faktiskt testa att mixa det i mixern tillsammans med is. Det kommer ge det en mer milkshake känsla och det kan nog bli gott :)

Lycka till till er au pairer där ute som också ökat i vikt här i USA!
Love
-Sandra

3 kommentarer:

  1. Ska jag testa! :D Tack för tipset

    SvaraRadera
  2. Tack så mkt :) Hoppas att de har slim fast produkter här i England med.. annars blir jag ledsen haha :(

    Här har jag gått upp ett par kilo, men jag är nog den enda jag vet som gick ner i vikt när jag var au pair i USA haha, då gick jag ner 11 kilo på 2½ månad.... hur jag lyckades vetifan!

    SvaraRadera
  3. Haha ja det gör det nog ska du se! Kolla efter orangea/röda förpackningar/burkar. Brukar finnas bland allt annat sådant man ska gå ner i vikt utav.

    Jag känner faktiskt en hel del som gått ner i vikt här! Ganska sjukt, förstår inte hur dom lyckas! Jag hoppas jag ska bli en av dom nu ;) Eller i alla fall komma hem i samma form som jag lämnade hehe.

    SvaraRadera