fredag 29 april 2011

Separationsångest... 4 månader kvar!

Jag och min bästa värdmamma! <3
Nu har jag varit i staterna i 8 månader (eller imorgon har jag det för att vara petig). Denna bilden tog någon gång i början när jag kom. Det är jag och min värdmamma utanför en restaurang på stranden. Väldigt fint. Måste passa på att säga att jag har världens finaste värdfamilj och jag känner redan separationsångest över att lämna dom <3 :(. Men de är och kommer alltid vara min andra familj.

Idag och jag legat ute och solat och ätit melon. Önskade att poolen var fylld med vatten men det kommer nog om några veckor. När Jack kom hem åkte vi en sväng till parken och lekte runt lite.

Ikväll ska jag, Siggan, Sofia och mitt värdbarn Emily (jag är världens bästa au pair som tar med henne på min lediga fredagskväll) på bio och se PROM som har premiär idag.

Lots of love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar