söndag 24 april 2011

Mi Ami

Vet inte riktigt vad jag ska börja om jag ska vara helt ärlig. Insane resa med grymma tjejer! <3

Man kan säga att efter mycket om och men så kom vi fram till Miami. Vi var nog lite för skadeglada på grund av ösregnet New York bjöd på. När vi checkat in väskorna och gått genom gaten upptäckte vi att vårt flyg var cancelled! Men vi var envetna nog och efter en fruktansvärd natts sömn på golvet på JFK airport kom vi mot alla odds med ett flyg på söndag morgon (min födelsedag).

Väl framme i Miami och på Hostellet så visade det sig att vårt rum var taget av några andra eftersom att vi inte kom kvällen innan. Men de äckliga personerna på hostellet borde ju faktiskt svara i sin äckliga telefon när man försöker ringa för att meddela dom. Dock löste det sig ganska bra och vi fick ett nytt ställe att bo på. Var inte den bästa 20 års dagen i världshistorian kanske. Somnade tidigt på kvällen och var bara allmänt ledsen. Trodde semestern skulle bli en katastrof, men det visade sig vara helt fel! Har haft den bästa veckan på RIKTIGT länge! Så mycket skratt och konstiga upplevelser har jag nog inte varit med om på riktigt länge. Helt otroligt grymt. 

Hela veckan bestod av massa sol och bad i det underbart blåa varma vattnet. Mat på mysiga restauranger, kvällar på stan och lite fest. 

Får ju inte glömma att berätta om kryssningen vi åkte till Bahamas också! Riktigt fantastiskt! En dag steg vi upp vid 4 tiden för att ta en taxi till en all inclusive kryssning som tog oss till Bahamas och tillbaka! Wow! Vilken resa. Massa god mat, gratis drinkar, fantastiskt vatten, grym shopping och igen MÅNGA skratt. 

Finns så mycket att berätta, men tror att ni bara skulle bli uttråkade av att läsa om allt jag har att skriva så här kommer lite bilder ni kan kolla på istället eftersom att ni gillar det bättre! :)
Här har ni oss sovandes på tältsängar på flygplatsen.
Här bytte vi om dagen då vi kom till hostellet. Riktigt slitna tjejer haha!

 Kan ju inte klaga på stranden! Lovely!

Tjejerna utanför våran port!

På kryssningen! Inte fel.

Jag och Mariiii i Bahamas <3

Shopping!
Så vackert!

Tjajorna <3

Jag i min nya klänning som är köpt på Bahamas, LOVE IT!

South Beach <3

Våran fina gata

En kväll då vi åkte runt i en limo lite. Stekigt.
Bäst!

En bild säger mer än tusen ord, eller vad säger ni?

Fina Sandra <3

Miami inc

Marre <3

Promenad på stranden!

<3

Starbucks.

Kolla Marre vad vi hittade!!! VS! haha

Sista kvällen på en mexikansk restaurang. Jag och Sandra hade en romantisk middag eftersom att de andra två tjejerna redan lämnat oss dagen innan.

Riktigt vackert med Miami, Bahamas och allt där nere. Kan inte förstå att veckan gick så fort. En grymt fin semester som jag kommer minnas resten av mitt liv!

Ni är hur bra som helst tjejer. Saknar er och Miami redan.

Peace
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Åh, så vackert! Underbara bilder. Förstår att ni haft det bra.

    SvaraRadera
  2. I love it! Haha så hittade ni VS... Jag som klagade på alla som gick runt på såna påsar, "VART FAN LIGGER VS!?".

    Haha! Bra inlägg :)

    SvaraRadera