fredag 15 april 2011

Vems bil?


Jag gjorde sjukaste misstaget igår som antagligen bara "blondin"Sandra kan lyckas göra.

Well, på väg till Sofia igår eftermiddag så åkte jag förbi ett sushi ställe för att köpa lite middag till mig själv. Så körde jag in, parkerade och gick in på stället. När jag var klar gick jag ut och började gå mot bilen (som stod med fören mot mig). Så ser jag att regestreringsskyllten är lite skev så jag rättar till den lite (vill ju ha en snygg bil liksom). Går runt till förarsätet och hoppar in i bilen. Precis innan jag sätter mig ner så ser jag ett cigg paket på sätet och tänker "vafan ligger det ett cigg paket här, jaja" Efter någon hundradels sekund tänker jag "Varför luktar det så konstigt här inne och varför är sätet så långt ner?". Så fort min rumpa nuddat sätet inser jag "H***LVETE! DETTA ÄR FAN INTE MIN BIL!!!!" Flög upp ur sätet som om jag satt mig på en nål och smällde igen dörren.

Bilen bredvid var min...

Kan lova att grabbarna som stod lite längre bort på gatan fick sig ett gott skratt när dom också insåg vad som precis hände.

Jag skrattade lite för mig själv, drog på mig solglasögonen, satte mig i bilen, höjde volymen och lämnade stället.

Vad ska man säga? Stackars mig.

Kom hem till Sofia säkert i alla fall och där spenderades kvällen. Köpte även två nya naglack och en solkräm till.

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar