måndag 4 april 2011

I'm in love with New York

Jag är så käääär i denna staden. Vet inte hur vi två kommer klara av att skiljas från varandra. Men det är ju trots allt 5 månader kvar innan vårat farväl är kommet. Känns bra att verkligen trivas så bra i en stad. The Empire State. I mitt hjärta för alltid. Kommer antagligen aldrig bo här igen, men kommer alltid älska staden som mitt hem.

Idag ska jag ta Jack av bussen. Sedan åker vi iväg och shoppar lite. Eller ja, ganska tråkig shopping faktiskt. Men jag måste verkligen ha en resväska (min andra gick sönder, j*vla tyskar!!!!). Så vi drar till Marshalls för att leta upp en sådan. Sedan blir det även besök på Target eftersom att jag behöver solkräm och en badhandduk. Tråkig shopping som sagt. Får se hur det går att hitta något av det.

From New York with love!
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar