tisdag 26 april 2011

Golf med mina söta!

Idag var jag, Jack och Emmy på golfbanan och spelade lite golf. Jag var nog sämst av oss alla! Men det var riktigt roligt. Efter åt vi lite glass och hällde i oss vatten, det är så sjukt varmt!

Sedan tog vi även vägen om biltvätten och tvättade min bil eftersom att den var sjukt lortig! Massa fågelskit och annat gojs på den, haha. Inuti var ju inte ens att prata om. Urk!


Jack och Emily är så söta! Cool kille och söt flicka det där! Kan inte förstå att de sista månaderna är på ingång... Börjar redan få separations ångest.. :( <3

Detta är min gata jag bor på! Så sjukt vackert har det blivit med alla blommor överallt! Man får inte nog av att vara ute. Det luktar gott och är riktigt varmt ute! Idag hade vi närmare 30 grader hela dagen och är nog fortfarande (5pm) runt 27 grader ute. Love it! Går i klänning och njuter av värmen!

Ha en fin kväll alla. Nu ska jag äta lite svenskt lösgodis och kolla Glee.

Lots of love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Herre Gud så mycket i blom allt står :O !!

    SvaraRadera
  2. Ja! Det är sjukt fint verkligen. Älskar det! Jättefin vår :D

    SvaraRadera