fredag 15 april 2011

Fredag i april

Till en början med så har jag världens bästa och finaste pojkvän! Fick det sötaste guldhalsbandet av honom i födesedagspresent! Ett nätt guldhalsband med en liten guldring hängandes på. Otroligt symboliskt och hur vackert som helst! Jag älskar dig Johan, du och jag föralltid! Tack älskling. (bild kommer någon gång efter nästa vecka).

Lunch hos Sofia idag med Jack och Molly. Sedan raka vägen till frissan för att fixa håret. Blond om fin är jag nu. Med lite om och men dock ;) Blond är jag nu i alla fall! Värt!

Blev påskmiddag på IKEA också med Sofia och Carro! Mums! Just nu sitter vi i mitt rum och färgar lite mer hår, haha! Lovely.

Snart kommer Marie för att sova här inatt. Imorgon drar vi till Miami!!! Sweeeet.

Love
-Sandra

1 kommentar:

  1. Haha , älskar hårsalonger i USA ;) ... Love you prinsessan !

    SvaraRadera