måndag 4 april 2011

Förberedelser!

(Johan, du behöver inte läsa detta inlägget :*). Jag gör mitt bästa för att förbereda mig inför Miami resan om mindre än två veckor!!! Min resväska jag kom hit med gick sönder under bytet mellan Tyskland och USA. Så köpte en ny idag. Var på Target tillsamans med Jack the man. Vi köpte väskan och solkräm och ett läppstift eftersom att jag lätt bränner läpparna! Vi tog en sväng förbo Marshalls också och hitade en fin handduk som matchar väskan med sina fina blommor! Klarade mig undan under 100 dollar vilket jag är riktigt nöjd med!

Skrev även packlista igår inför resan så känner mig verkligen mer förbered nu!

Love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Åh, vilken fin väska! Den kan du vara glad för. Ja nu åker du ju snart min söta. Puss puss från mamma

    SvaraRadera
  2. Eller hur var den fin! Väldigt Sandrig tycker jag :D Blev så glad när jag hittade den. Jag är ju inte direkt personen som har en grön, blå eller svart väska, haha.

    SvaraRadera