måndag 25 april 2011

Bridges

Var lite duktig idag. Första jobbdagen var inte alls så värst jobbig. Helt okej att vara tillbaka till vardagen. Slutade vid 1 någon gång. Fixade mig och drog på mig en söt klänning och åkte till mallet för lite shopping. På något sätt är jag grymt bra på att shoppa när jag gör det själv. Detta är en bild på dagens inköp! två klänningar från XXI, två toppar från H&M och ett par höga vita shorts från H&M's nya kollektion. Love it! Köpte även en present till Jackisen som fyller år snart och en påbörjan till present till min älsklings baby <3 (nu blir du allt nyfiken, eller hur kärlek? ;))

Kvällen spenderades hos min efterlängtade Sofia <3 Så underbart att träffa henne igen! Kan inte tänka mig hur jobbigt det kommer bli att säga hejdå sedan. En vecka var bara jobbig för mig!!!

Nu ska jag sova, sjukt trött!
Fred ut
-Sandra

3 kommentarer:

  1. Tänkte inte köpa dem shortsen men kunde inte hålla mig idag!!

    SvaraRadera