fredag 1 april 2011

25 dagar kvar!!!!


Okej, jag ska vara lite ärlig här nu och berätta en liten hemlighet/överraskning för er.

Jag befinner mig just nu i USA. Men jag saknar alla er där hemma och mycket som har med Sverige att göra.

Så jag har bestämt mig för att efter Miami (den 23 april) så kommer jag avbryta mitt år och bege mig hem igen.

Allt är bokat så tisdagen den 26 april lyfter jag från JFK och landar på landvetter förmiddagen onsdagen den 27. Så om 25 dagar ser ni mig igen!!!!

Lots of love
-Sandra

9 kommentarer:

  1. din dumma sill!!!

    SvaraRadera
  2. På riktigt?!?!?!?

    SvaraRadera
  3. HAHA in my ass sandra!!

    SvaraRadera
  4. HAHAHA, åh, gud, jag gick på det!!! blev seriöst chockad. tänkte skälla på dig faktiskt. haha. puss

    SvaraRadera
  5. april april lille sandraa :D

    SvaraRadera
  6. Haha rolig du är :)

    SvaraRadera