lördag 26 mars 2011

Wendy's southwest taco salad

Sitter just nu i min säng och avnjuter en "Wendy's southwest taco salad". Tro det eller ej, men detta kan nog vara något av det godaste jag har ätit sedan jag kom till detta landet. Kommer sakna denna salladen sjukt mycket när jag kommer hem till Sveden igen. För er som vill veta innehåller den sallad, guacamole, ost, någon typ av tomat och lök röra och till den äter man en god chili och Tortilla stripes. MUMS säger jag bara! Saknar den redan.

Jag måste påpeka (som alltid) att jag har världens finaste och bästa pojkvän! Han är så otrolig att han sitter uppe hela natten för min skull för att kunna prata. Nu är ju helgerna den enda tid vi har då vi kan prata ordentligt. Han tar en liten nap nu för att sedan dricka en cola för att kunna sitta uppe länge och prata med mig! Vi har redan pratat sedan klockan halv tolv idag. Helt otroligt. Han är bäst och alla borde få veta det!

Här ligger min lilla älskling och sover lite. Så fin är han. Önskar att jag kunde krypa ner bredvid och bara få ligga där och kramas. "Vad jag bryr mig om nu är att från samma säng, lyssna till samma regn". Du är mitt allt Johan. Vet inte vad jag hade gjort utan dig. Du är min luft!

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar