onsdag 16 mars 2011

Vårvärme!

Idag var en fantastisk dag för uteaktiviteter! Klockan var 7 och vi satt ute på baksidan och pysslade med presenter, teckningar och annat roligt i värmen. Så skönt att det är så härligt här nu. Imorgon och i helgen ska vi tydligen få över 20 grader! Helt otroligt så fort det går. Kanske snart är dags att plocka fram shortsen ;)

Här sitter dom små busfröna och pysslar!

För att vara lite rolig så har jag gjort en lista av saker jag saknar från Sverige:
-Arlas filmjölk
-Gott bröd
-Knäckebröd
-Vanligt lös-te
-Falukorv (av någon konstig anledning, trodde inte jag gillade det)
-Kryddor på maten!
-Sås till maten
-Svenskt underbart kranvatten! Smakar klor här :(
-Lösgodis såklart! :D


Och så saknar jag såklart min kära familj, mina vänner och min älsklingspälskling <3

Som ni vet så ska jag Sandra och Marie åka till Miami den 16 april men vi har fortfarande en ledig plats så om det är någon som är sugen så är det bara att säga till! En månad kvar sedan blir det sol och chill i Florida!

Love
-Sandra

1 kommentar:

  1. Hej där! Himla bra blogg, är själv i au pair-processen nu. Har en fråga som rör något helt annat dock. Din kamera????? Är det den som är grym eller har du något redigeringsprogram? :)

    Vore superglad om du kunde svara till min mail: hj-ohansson@hotmail.com eller i en kommentar på min blogg t091.blogg.se.

    Cheers!

    SvaraRadera