onsdag 23 mars 2011

Tant1 och Tant2

Här har ni Tant1 sittandes i en igensnöad bil! Tro det eller ej, men snön har kommit igen! Helt fruktansvärt hemskt. Men det håller nog bara i sig över natten och blir bättre i slutet av veckan igen :) Vi håller tummarna och hoppas på över 20 grader som förra veckan. Våren är allt skum...

Jag målade lite gulligt på bilrutan. Jag älskar dig min soldat!

Idag vid 6 tiden åkte jag hem till min kära Sofia. Hon hade lagat jättegod middag som jag fick ta del av :) Sedan fixade vi lite saker och åkte till Targan. Är nog en av de bästa sakerna att göra på kvällarna. Alltid så kul där inne när man är själv, haha.

Lots of love
-Sandra

3 kommentarer:

  1. Ja men visst verkar det det! :) Jävligt schyssta jobbtider också, även om det kommer vara tufft ibland! Jag har pratar med en lärare från gymnasiet och nu lutar det mot högstadiet :D När du kommer hem ska du börja plugga direkt? Eller ja, du verkar fundera fortfarande? Har du några planer på g? :D Förutom att flytta upp till stockholm? ;)

    SvaraRadera
  2. Alltid kul att uttrycka sina känslor på bilar <3 love you sessan

    SvaraRadera
  3. Ja men vad härligt! Du har fortfarande ett tag att fundera då ;) Kul om vi hade blivit kollegor i framtiden, lol. Vad hade du velat undervisa i? :D Ja just det, men då har du gott om tid att spendera med din man! ;) Jag hade tänk plugga på Lunds Universitet, men läser man till lärare pluggar man på Campus i Helsingborg. Fast hade tänkt söka in till Malmö högskola också, vi får se, ska plugga en del ämnen nu i höst, samt jobba lite i Norge först, så det blir att jag söker in 2012 också i sånna fall! Du då? Har du några funderingar?

    SvaraRadera