söndag 20 mars 2011

Sunday sundaes!

Här har vi dom små gullipluttarna Sofia och Cicci på Friendly's för lite sundaes såhär på söndagsförmiddagen. Helt fantastisk god brownie chokladglass jag åt. Trodde jag skulle spy (förlåt mitt språk) efter att ha tryckt i mig hela den, haha.

Här har ni tjockis lunchen ;) muma!

Efter glassen bar det av till Broadway mall för lite shopping. Carro kom även dit. Massa snack och shopping som vanligt. Jag som skulle hålla i mina pengar!!! Hade 400 dollar i plånboken förra veckan men nu har jag knappt en penny!

Detta är en bild på min midsommarklänning! Vet att det kanske är lite tidigt, men kände verkligen att den var perfekt! Måste ju vara något blommigt :)

Köpte även en ny bikini. Som Carro säger "Det är ju jobbkläder!!!". Vi kommer ju behöva bada hela sommaren med barnen i poolen så då MÅSTE man ju ha en bikini. Vilket betyder att det är okej att lägga ner pengar på en ny :)

Imorgon är barnen lediga från skolan, suck.
Love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Va köpte du bikinin?...sjuuukt snygg :)

    SvaraRadera
  2. H&M Faktiskt :) Lite förvånad själv!

    SvaraRadera