tisdag 15 mars 2011

Spotlife eller Blogspot?

Kära läsare,
Jag har fått en inbjudan att kunna blogga på Spotlife.se. Men innan jag beger mig över dit vill jag höra er åsikt, vad tycker ni att jag ska göra. Är det vettigt av mig att byta bloggadress efter flera års bloggande på denna bloggen?

Om det nu blir så att jag byter bloggadress, vad skulle min nya adress vara? Ge mig gärna tips.
Själv funderar jag på Golly.spotlife.se eller SandraBergius.spotlife.se. Skriv gärna vad ni tycker.

Godnatt världen!
-Sandra

5 kommentarer:

  1. SandraBergius.spotlife.se låter helt klart bättre.

    SvaraRadera
  2. klart du ska testa... du kan ju behålla denna boggen en liten stund in i bytet.. och påminna dina läsare om att du har en ny bogg..

    jag hade lätt tackat ja till det erbjudandet om jag hade fått något liknande.. :)

    jag gillar SandraBergius.spotlife.se bättre..

    SvaraRadera
  3. NEJ, du kan ju inte byta bort GOLLY.

    SvaraRadera
  4. Vad är det för skillnad att blogga på spotlife jämfört med blogspot?

    SvaraRadera
  5. SARAH! Jag känner samma, kan jag verkligen ge upp Golly liksom? Är sjukt delad i detta alltså. vet inte alls vad jag ska göra! haha.

    SvaraRadera