måndag 21 mars 2011

Regnig dag

Jag på Bellmore station.

Okej, en tråkig dag. Orkar inte ens lägga ner energi på att låtsats att det har varit något kul. Har iofs pratat med Johan i en timme nu på eftermiddagen och det var helt fantastiskt fint Det gjorde min dag att få prata med honom så länge! Han är så vacker och gör mig alltid så glad. Han är ljuset i mitt liv!

Tidigare idag var jag, min värdmamma och alla barnen på Panera och åt lunch, det var gott :) Blir nog bara att jag stannar hemma ikväll och kollar på tv. Mina shower går ju ikväll så ska spendera kvällen i min säng!

Fick brev från både min pappa och från Johan idag, så fint! Blir så glad av att få brev! Ni borde skicka mer ;)

Lots of love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. OMG ! jag tar inte åt mig av "skicka mer brev" ! tycker jag är bra på att skriva fina brev <3<3

    SvaraRadera
  2. Haha, jag menar inte dig älskling <3

    SvaraRadera