fredag 25 mars 2011

Lekstuga

Jag i dagens outfit! Blev en söt topp med en stickad tröja över och skinnjackan som åkte av sedan för att det blev för varmt. Trivs starkt i mina nya glasisar också :) Jättebekväma och fina! Love it.

Blev en sväng till Sofia med Jackisen idag. Lekte och gjorde annat skoj. Så roligt att se när barnen kommer mer och mer överens. Sedan kan man ju inte klaga över att jag och Sofia också får leka med varandra ;) haha.

Har inte visat min nyckelknippa för er än. Här är den. Ganska söt med Love nyckelringen, en cupcake som Em har gjort till mig och min Sandra registreringsskylt. Har även mitt gymkort, och mitt cvs kort (som jag skaffade i veckan, allt på tiden!!! haha) och min lilla nyckel. Mycket annan skit på den där NYCKELknippan. haha.

Ikväll blir det kul hos Carroflin, hjärta!

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar