torsdag 17 mars 2011

Kärlek

Baby love <3
Min älskling är det finaste jag har. Det är sjukt svårt just nu, vi kan inte alls prata mycket. Ungefär en timma om dagen blir det, med sjukt dåligt uppkoppling och ingen video! Så kan varken se eller höra honom :'(

Han är det bästa i mitt liv och trots att det är lite jobbigt nu och kanske kommer vara fram tills i augusti så är det värt det! Han är min för resten av livet och då spelar inte detta någon roll.

Tillsammans tar vi oss igenom allt! <3
Love you
-Sandra

4 kommentarer:

  1. Han är stilig din karl :)

    SvaraRadera
  2. Underbart fint inlägg ! Precis vad jag behövde ikväll <3 "tillsammans tar vi oss igenom allt "

    SvaraRadera
  3. Jag håller på med ansökan just nu, skriva breven, göra den pinsamma videon och allt det där. Jag har andra saker uppbokade så jag kan inte åka förrän sommaren 2012 så det är ett tag kvar ;)

    Okej, tack! Ska kolla på en sån :)

    SvaraRadera