torsdag 3 mars 2011

Johan time


Jag måste börja detta inlägget med att be om ursäkt för min dåliga uppdatering, men jag har faktiskt en anledning... Johan är här! Vi har spenderat all tid vi haft tillsammans genom att pussas och mysa hur mycket som helst! Måste säga att det finns inget bättre än att ha sin pojkvän här. Kommer tycka det är sjukt jobbigt när han åker igen :(

Måste nog varna lite också, kan nog ta ett tag innan ett till blogginlägg dyker upp här. Känner inte alls för att sitta vid datorn ;) Antar att det är förståeligt.

Nu ska jag hjälpa Johan bygga lego. Han bygger alla barnens Star Wars skepp! Han tycker det är riktigt kul.

Love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Vilken fin bild! Så söta ni är!
    puss och kram

    SvaraRadera
  2. Kan forsta att du hellre spenderar tid med den du alskar an att blogga..

    Har for mig att du skrivit om att du o nagra tjejer ska till Miami, stammer det? Tankte bara kolla om du har bra tips pa sidor for flyg o hotell.. :)

    SvaraRadera