lördag 26 mars 2011

GLO.

Igår kväll åkte jag, Sofia, Cicci och Emelie hem till Carro på lite middag och vin (mums). Detta måste vara ett av de godaste vinerna jag druckit i hela mitt liv! Rekommenderar det verkligen!

Carro var så duktig och lekte housewife.

Jag och sötaste Carro!

När klockan slog 11 tog vi en taxi och begav oss till en klubb som heter Glo. Riktigt fint ställe (bortsett från alla kåta killar som trycker sin *piiiip* mot rumpan, EUW).

Här är vi. Fina tjejer det där! Och en helt otroligt rolig kväll med drinkar och dans hela kvällen!

Trots skadad fot begav även jag mig ut på dansgolvet en sväng.

Väl hemma igen halvsomnade vi i tv rummet en stund innan vi bäddade ner oss i sängarna.


Carro var så söt, hade gått upp tidigare på morgonen för att baka scones till oss alla. Sjukt mysigt att vakna och gå ner och äta nybakade scones med sylt!

Riktigt fin och rolig kväll. Ni är bäst!
Love
-Sandra

1 kommentar: