fredag 25 mars 2011

Detta är jag

Älskar dig min soldat

Sitter och stirrar in på datorn skärmen på min bakgrundsbild på datorn (vilken är bilden ovan) och kan inte slita blicken eller tankarna. Tänk så otroligt mycket jag har fått ut av denna "lilla" resan jag gjort. Har för det första hittat mitt livs kärlek! Mannen jag vill och ska dela mitt liv med. Som jag älskar över allt annat här på jorden. Jag har även hittat mig själv. Har vuxit så otroligt mycket i mig själv och har utvecklats något enormt mycket genom att behöva utmana mig själv och pusha mig själv till vissa gränser jag aldrig behövt göra hemma. Har verkligen förstått vem "jag" är. Vilket känns underbart. Detta är jag.

Igår kväll var jag och Sofia hemma hos Carro och "pysslade" lite. Var jättemysigt, men kom hem sent och skulle upp tidigt idag så är väldigt trött! Och ledsen för att jag inte kan gå med ut idag :( Har nämligen jätteont i min fotled (egentligen båda och lite i knäna också), så det är inte alls kul. Sjukt deppigt. Jag som var så taggad för denna helgen!

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar