lördag 19 mars 2011

City

Coola killar nere vid Ground zero.

Snygga tjejer

Girlsen i city

Sofia baby

Jag och mina nya brillor :) Mycket nöjd!

Och sist men inte minst min nya kärlek!

Idag var en fin dag i city med fina tjejer! Blev en titt på Ground zero som tydligen ska vara klart till hösten vilket jag tvivlar på! Sedan tog vi en sväng inne på Centry 21 som ligger precis där. Efter lite trängsel där inne tog vi oss ut på Broadway och började gå uppåt. Blev lite shopping i Chinatown och även lucnh på Donken (åt min livs första big mac! WOW så mätt jag blev!).

Nu är jag hemma i Bellmore igen, trött efter dagens äventyr. Trycker i mig lite chips och Pepsi, lovely.

Min baby är på Skype så ska prata med honom innan han ska sova.
Love
-Sandra

4 kommentarer:

  1. haha jag får alltid dela kärleken med massa väskor och skor xD ... <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. haha känns det inte bra att vara lika älskad som skor och väskor? trodde det var en ära!

    SvaraRadera
  3. var i Chinatown kan man hitta såna väskor? :)

    SvaraRadera
  4. Man får vara lite galen och följa med folk som kallar på dig på gatan ner i källare och sådant ;) haha

    SvaraRadera