måndag 28 mars 2011

Bubblor



Jag och Jack var ute och blåste lite såpbubblor idag. Så mysigt och härligt väder ute. Alltid soligt och fint här. Kommer verkligen sakna det när jag kommer hem. Aldrig grått och regnigt!

Var hos doktorn tidigare för att kolla min fot. Men de gjorde inget mer än att ta blodprov (tömde mig på blod typ, euw). Trodde jag skulle svimma efteråt. Har verkligen svårt för det där med blod. Ska i alla fall till en fotdoktor i veckan och kolla upp vad felet är.

Love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag har bara en fråga kring au pair livet. Hur funkar det med lönen, räcker pengarna till? Är svårt att få grepp om det från Sverige eftersom man inte vet vad allt kostar osv.

    SvaraRadera
  2. hejsan! Jo jag förstår dig att det är svårt att veta från hemma. Men det beror helt och hållet på vad du gör med dina pengar. Går du mycket på bio, dricker mycket starbucks, shoppar mycket och sådana saker så räcker pengarna gott och väl. Men reser du och sådant så kan det bli svårt att få det att räcka helt ut. Kan vara bra att ha en del sparat och kanske hålla lite i pengarna när du är här för att kunna resa om du har tänkt att göra det mycket :) Känner nu att mina pengar inte kommer räcka, haha. Paniken typ!

    SvaraRadera