torsdag 10 mars 2011

Because they cant feel it!

Hej alla! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering. Men kan ju säga att jag har haft fullt upp nu i 11 dagar! Helt fantastiska 11 dagar kan vara att tillägga. Får väl uppdatera er lite om hur våran tid tillsammans har varit. Liten dag för dag uppdatering med lite bilder kommer här :)

Söndag 27/2

Söndagen vid 4 tiden plockade jag upp älsklingen på flygplatsen. Filmiska ögonblicket när vi kramade och kysste varandra för första gången! Helt fantastiskt att få kyssa hans läppar igen! Vi lyxade till det och åkte till Cheesecake för middag på kvällen och sov sedan vår första natt tillsammans!

Måndag 28/1

Efter att ha passat Jack en stund på dagen. Ätit lunch å IHOP och lekt lite så åkte vi en sväng till Mallet för shopping. Btw, jag är brud och gravid. Eller.... Jag önskade det i alla fall!

På kvällen åkte vi till Applebee's för middag. Mycket gott. Johans första gång på Applebee's också.

Tisdag 1/3

Älsklingen åkte till sin värdfamilj på besök så hela min dag spenderades framför datorn med serier och varm chockad. Sofia och jag åkte även till gymmet en sväng och sedan chillade här på kvällen.

Mitt under dagen fick jag ett sms av Johan från hans gamla amerikanska mobil som hans värdfamilj inte använder. Sjukt oväntat och underbart

Onsdag 2/3

Dagen spenderades framför teven. Vi spelade tv spel med Jack och en hel del med varandra. Sjukt roligt. Måste bara säga att jag vann alla matcher och Johan är en sjuk dålig förlorare ;) haha!

På kvällen shoppade Johan loss på Target. Blev vibrerande tandborstar och Reeses! (omg så gott!)

Torsdag 3/3

Under hela förmiddagen byggde vi massvis med lego-skepp till barnen. Tror jag börjar bli ett litet fan hehe. Passade barn på kvällen så vi la oss i fåtöljen framför den öppna spisen och myste. Somnade på älsklingens bröst. Helt otroligt mysigt.

Fredag 4/3

Fredagen kom och så fort min värdmamma kom hem vid 2 tiden satte vi oss på tåget och åkte till City.

Blev en promenad genom Central Park. Så romantiskt och vackert. Promenader med min Johan är det finaste jag vet!

Tror jag är den lyckligaste tjejen på Jorden som får vara med denna killen!

Här är vi. i Central Park. Älskling, jag älskar dig!

Ett sista stopp innan det var dags att åka hem igen blev självklart GHANG! Mums!

Lördag 5/3

Lördagen var en mysig dag. Spenderade stor del av dagen i sängen. Sedan tog vi oss i kragen och åket till en fantastisk restaurang som heter Piccolo's. Maten räckte för att fylla mig dagen efter, haha. Gott!

Kvällen spenderades till en början med hemma hos mig med lite vin. Vid 9 tiden tog vi tåget till city för att träffa gamla vänner. Blev lite utav en förfest hos Matt och sedan drog vi ut till Covet. En kväll att minnas! haha. En hel del roliga filmer spelades in i taxin och på tåget på väg hem.

Söndag 6/3

Den officiella bakis dagen. Hela dagen spenderades i mitt rum med snacks och Johan åt en hel amerikansk pizza. Förstår inte hur han fick ner det där alltså.

Måndag 7/3


Barnen lediga från skolan denna måndag så vi tog oss ut i det fina vårvädret och lekte på gatan lite. På kvällen åkte vi till Mallet och köpte lite saker som behövdes.

Tisdag 8/3

Passade barn stor del av dagen. Så blev massa mys och pussar för oss. På förmiddagen var vi även duktiga och sprang två varv runt Mill Pond! Riktigt imponerad av oss, hehe.

Onsdag 9/3

Sista dagen tillsammans. Gav jack sitt DS och åkte för lite shopping på MJM’s vilket betydde två väskor och ett par skor.

Den sista väskan köptes på mallet någon gång i veckan. På kvällen myste vi med massa onyttigheter och film. Sista kvällen på riktigt länge jag fick somna i min babys famn. Sorgligt...

Torsdag 10/3

Torsdagen kom för fort. Även fast att veckan var hur lång som helst. Kan knappt minnas vad vi gjorde i början av veckan. Helt otroligt. Kan inte bli lyckligare än att ha fått spendera 11 dagar tillsammans med min Johan. På bilden ser ni vårat vapen som är tillverkat av Reeses, haha. Vi ska allt se till att få det gjort på riktigt någon gång.

Fantastisk vecka med den bästa personen på jorden! Du är min luft Johan! Utan dig är jag ingenting. Men vi ses igen. Vi ses förhoppningsvis i sommar. I California. Längtar. Annars är det 171 dagar kvar tills jag kommer hem.

2 kommentarer:

  1. guud så mycket vi har hunnit med ! haha älskar hur vi glömde bort att vi kollat film också tillsammans xD .. Fantastisk vecka och jag önskar den var bara liiite längre . saknar dig baby . <3<3 du är mitt allt

    SvaraRadera
  2. Ja! åh <3 Det var helt fantastiskt! Önskar att veckan kunde vara förevigt! Älskar dig mest av allt Johan!

    SvaraRadera