onsdag 30 mars 2011

Akuten + Sjukhuset + Ortopeden = CVS

Man kan tro att jag ligger inne ;) haha.
Men hoppas inte på för mycket, för Så illa är det inte!


Blev en lång dag för mig! Förs bar det av till akuten för att hämta papperna från blodtesterna i måndags. Åkte till Sjukhuset för att ta dom igen (något blev fel eller så var det fel på mig, som det brukar vara). Kan numera inte använda någon av mina armar! Vart är du Johan så att du kan bära min väska?!?!?!

Efter det bar det av till ortopeden där jag hade tid för att kolla foten. Blev röntgen och annat kul där. Som tur var så var inget skadat i benen på mig utan det var någon typ av inflammation. Så fick recept på någon tablett jag ska börja ta nu. Även lite papper på hur jag ska träna mina fotleder så att de ska gå över och hålla sig bra.

Här är lite smått och gott. Nu är jag trött efter 6 timmars häng på olika mottagningar.. Suck. Nu är det i alla fall kollat och kommer förhoppningsvis bli bättre!

Nu belönar jag mig själv med middag på Cheesecake factory med mina sötaste Sofia och Carro. Sofias kompis från Åland är också här nu så hon hänger också på såklart!

En trött Sandra signing out!
Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar