onsdag 2 februari 2011

Pyssel!


Idag var skolorna stängda 2 timmar idag på morgonen vilket betyder sovmorgon! yay! Men kunde inte sova så bra så pratade med Johan istället.

Vid 12 någon gång så åkte jag, Jack och Sofia till AC moore (Mamma du kommer älska den butiken närt du kommer hit!!! ) och köpte MASSA pyssel grejer. Spenderade allt för mycket pengar på Snören, berlocker, brevpapper, stickers och en söt liten "Love" prydnadssak.

Nöjd med mina inköp är jag och nu ska jag och Jack pyssla massor :D Var skönt att träffa Sofia igen, var ett bra tag sedan nu (söndags...) <3 hihi. Puss på dig!

Love
-Sandra

7 kommentarer:

  1. gud så mycket kul du köpt :D !

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint! Ja, jag vill åka dit. Längtar redan! Älskar såna pysselaffärer. Kan inte få nog av papper, snören, glitter och stämplar!
    Puss

    SvaraRadera
  3. Alltså, mamma du kommer typ vara i himlen när du kommer dit! :O Tänk dig att gå in på Hemköp på torget fast med BARA massa pyssel! Större till och med. Det fanns så otroligt mycket. Du kommer älska det :D Vi får åka på en liten tur runt så du får se allt och köpa på dig massor!

    SvaraRadera
  4. hahha, tycker synd om jack. men han tycker kanske att det är kul att pyssla med massa rosa gulligull-grejer.

    oj, oj, oj, jag åker visst om nio dagar! drömde härom natten att jag var där och att det såg ut som gustav adolfs torg. kände mig som hemma, men sedan drog du iväg mig till stora gator med massa gula bilar och människor och försvann in i någon affär. det var ganska hemskt faktiskt. så du får lova att inte lämna mig en enda sekund när jag är där.

    SvaraRadera
  5. Precis Sandra! Du får lova att passa Malin ordentligt så hon inte kommer bort.
    Puss från mamma

    SvaraRadera
  6. passa och passa. jag kan passa mig själv! kan jag åka och byta flygplan själv, så klarar jag mig väl i en storstad också. sådetså.

    sedan undrar jag vad mamma gör uppe 01:37?

    SvaraRadera
  7. Men va? Jag var inte uppe 01:37 - det är ett som är säkert. Då sov jag som bäst. Vet inte varför det står den tiden.

    SvaraRadera