lördag 5 februari 2011

Nikki Beach 6.0

Sofia och jag på tåget till City

Sandra och Carro på lite förfest

Nikki Beach

Sandra på väg hem!

Fredagskväll och det blev City med Sofia, Sandra, Carro och deras två vänner. Som vanligt (nuförtiden) åkte vi till Nikki Beach för att spendera några timmar på dansgolvet och bränna lite kalorier ;)

Var en rolig kväll med mycket skratt och dans. Taxin på vägen hem är ett moment som kommer sätta sig på minnet alltså, haha.

Hemma vid 6 igen, pratade med Johan och somnade klockan 8. Sov några timmar och nu kollar jag (tönten som jag innerst inne är) på Melodifestivalen live på svt play, lovely!

Lots of love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Hej jag hittade din blogg för några dagar sen och har läst igenom allt sen du kom till USA ;) jag tycker din blogg är grym och älskar att läsa au pair bloggar för att jag själv vill åka som au pair när jag tagit studenten. Men till min fråga, innan du fick körkortet eller vad det heter... så skrev du ofta att du åkte bil? och jag fattar inte, du skrev för en månad sen (några veckor kanske, vet ej) att du fick ditt amerikanska körkort, men det verkar som du har kört bil sen du kom till USA? haha fattar du min fråga? ;)
    Ha det bäst, kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Hej Jennie! Roligt att du hittat min blogg. Måste tagit ett tag att läsa igenom allt jag bloggat sedan jag kom haha. Det är ju en del... En del ganska onödiga inlägg också hehe.

    Jo men det är såhär att du får lov att köra på ditt Svenska körkort i en viss tid och sedan måste du i vissa stater ta ett amerikanskt körkort. Men här i New York behövs inte det vilket betyder att du kan köra på ditt Svenska hela året om du vill. Men jag ville så gärna ha körkortet bara för att det är ballt, haha. En liten souvenir helt enkelt!
    Hoppas det var svaret på din fråga!

    Kram
    -Sandra

    SvaraRadera