lördag 12 februari 2011

Manhattan med systrami

Mallan på Times Square! Tror hon gillade även fast hon varit lite negativ till hela New York/USA grejen ;)
Vi tog en liten promenad till Rockefeller Center och åkte upp i Top of the rock för att kolla på utsikten :) Det var trevligt. Är så fint där uppe!

Blev lunch på Svenska kyrkan. Alltid så mysigt att komma dit. Man känner sig alltid så hemma och välkommen. Det kommer nog vara något av det första jag gör när jag kommer hem, gå till kyrkan!
Blev en lång promenad genom hela Manhattan. MAssa shopping på Broadway och sedan en sväng ner i downtown/chinatown. Blev nog 8 timmars promenad. Nu gör fötterna ont och jag vill bara sova. Imorgon blir det Brooklyn, YAY! Love is!

Dagens shopping: Jeansshorts, ett linne, en tröja, en BH och M&M :D

Love
-Sandra

3 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder! och vad roligt att se Malin på Manhattan. Hon passar in precis som du!
    Puss och kram från mamma

    SvaraRadera
  2. Det låter riktigt kul! Måste verkligen ta mig i kragen och åka till NY :)

    SvaraRadera
  3. Jag känner stämningen....ögonen far runt som pingpongbollar för att hinna med att kolla på allt runt om, in och ut ur affärerna. Sååå många mil man går om dagarna. Jätteroligt! Åh vad ni måste ha mysigt!

    SvaraRadera