söndag 6 februari 2011

Lördag när den är som bäst!


Lördagen igår var precis så som jag vill spendera den när den ska bli som bäst. Med min pojkvän! Jag vaknade vid någon gång efter 12 och då började vi prata med varandra på Skype och pratade hela dagen och hela kvällen fram tills klockan vad närmare halv 12 på kvällen. Det är inte många som har en kille som är villig att stanna uppe till halv sex på morgonen för att få prata med personen han älskar. Kan inte förstå att du är på riktigt Johan.

Som du skrev i din blogg " Det är helt otroligt hur mycket det finns att lära om Sandra ,det spelar ingen roll att vi smsade 24/7 (bokstavligt talat) under 4 månader i USA, och därefter har vi skypat dygnet runt i sverige, Det finns alltid mer att lära !" Så sant är det.

Han är min och ingen kan ta honom ifrån mig. Igår kollade vi till och med på melodifestivalen ihop! Han kollade på Teven och jag kollade på live sändningen på svt play. Helt perfekt! Tänk att man till och med kan göra sådana saker ihop även fast att vi är på varsin sida av jorden.

Lots of love
-Sandra

1 kommentar: