torsdag 10 februari 2011

Fabulöst liv

(NOT)
Men duktig är jag i alla fall. Har börjat städa hela mitt rum och undervåningen eftersom att min syster kommer imorgon! Vill ju göra bra intryck hos henne i min första "egna" lägenhet! :)

Har även varit så duktig att jag varit på gymmet denna morgon. Blev en timma spinningklass. INTE kul. Men känns jätteskönt nu när det är över. För allas information var det även två killar på klassen (första gången det händer tror jag).


Så min käraste Malin kommer imorgon vid 4 tiden. En vecka tillsammans! Vi får till och med fira alla hjärtans dag tillsammans! YAY, har en dejt!

(Sofias bild från Target. Jag dansar runt bland hyllorna fyllda med nallebjörnar, hjärtan, choklad och hjärtformade klubbor. Jag gillar alla hjärtans dag).

Lots of love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar