söndag 6 februari 2011

Dear John

Söndagar är alltid lite speciella. Denna söndagen spenderades tillsammans med Sofia och Julia. Vi åkte till lite olika ställen, bland annat IKEA för lite lunch. Sedan åkte även vi förbi Cheesecake factory så jag kunde få min efterlängtade cheesecake!!! Fyfan vad gott det var att trycka i sig den.

Börjar faktiskt kännas lite som vår här nu. Så vi körde nercabbat ett tag! Riktigt nice. Körde fel ett par gånger eftersom att jag inte kan höger och vänster, sorry girls! ;)

Vi var hemma hos mig igen vid någon gång innan sex. Jag skulle nämligen passa barn på kvällen eftersom att mina hosts skulle kolla på Super Bowl. Vet knappt vad det är om jag ska vara ärlig. Någon final av något slag. Julia och Sofia gjorde mig i alla fall sällskap så det blev lite Dear John för vår del. Myspys!



Kan inte säga annat än att jag ÄLSKAR den filmen. Får mig att tänka så mycket på Johan också så lipar ju igenom hela filmen typ. Jobbigt att se dom säga farväl till varandra i filmen. Tänker bara tillbaka på hur fruktansvärt det var när jag och Johan stod på Atlantic terminal och skulle säga hejdå den 19 december. Kan nog ha varit det värsta jag gjort i mitt liv. Smärtan i bröstet är inte att leka med.... Älskar dig min Johan! Du är min "Dear John".

Fin helg med fina vänner!

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar