torsdag 17 februari 2011

Brooklyn man!

Jag och min syster tog vår änglavakt och åkte till Brooklyn. Som jag har längtat efter att få visa henne den stadsdelen. Måste säga från mitt hjärta att det är min favorit stadsdel här i New York. Av många anledningar.. Fina minnen där.

Vi gick en lång och vacker promenad genom Brooklyn. Kan inte säga annat än att vi älskar det. Var otroligt varmt denna dagen också. Tror ärligt talat att våren är påväg!! :D Var nog närmare 16 grader!!!! :D Helt underbart.

Vi fick till och med en titt av The promenade. Så vackert. Njuter av att blicka ut över mina hoods (Aka Manhattan).
Där har ni mina hoods, haha. Lol.

Innan det var dags att dra sig tillbaka ut på den lilla ön och bort från Brooklyn som är lika stort som Stockholm så stannade vi till på Ghang. Thai fried rice beställdes in och några tårar fälldes över maten.. Saknar min Johan. Borde gått över gatan och gått och lagt mig i hans säng om det skulle varit två månader sedan...

I love the city
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Vad härligt det ser ut. Stackars Malin som måste åka hem till iskalla vintern här igen. Minus 11 grader idag. Men solen skiner.
    Puss och kram från mamma

    SvaraRadera
  2. Usch vad hemskt! Här har vi riktigt varmt och gött faktiskt. Tror att våren är här för att stanna :D

    SvaraRadera