fredag 18 februari 2011

Alone

Varit ensam i mitt rum någon timma nu.. Lämnade precis av min älskade syster på flygplatsen.. Fällde några tårar när vi sa hejdå. Var jättejobbigt att åka hem ensam, kände mig otroligt ensam. Otroligt jobbig känsla att känna sig så otroligt ensam och på något sätt övergiven som jag gjorde/gör...

Haft en fantastisk helg med min syster. Kommer sakna att ha henne här. Önskar att det var jag som var påväg hem just nu, fick komma hem och krama om alla där hemma.

Tror jag har fått en ny fobi... Kan inte säga farväl. Mår dåligt så fort jag tänker på det. Lider utav det. Vill aldrig göra det igen.. Men det kommer jag. Suck.

Nu ska jag kolla Glee och gråta lite
Love
-Sandra

3 kommentarer:

  1. Du är aldrig ensam. Vi finns här för dig.

    SvaraRadera
  2. saknar dig Sandra!

    SvaraRadera
  3. Saknar dig Sarisen också!! :( <3

    SvaraRadera